Schopping med mina päron! Synsk??

Kom just hem efter en liten tur till Örebro med mina päron. ( Föräldrar) Var på Mega en sväng och på Coop. Köpte precent til syrrans kille som fyller år idag. Grattis Grattis Håkan!
Jag åt världens största hamburgare på coop så nu är jag helt propad. Men det var gott. Älskar hamburgare.....

image32

Vi träffad oxå Lena och Kolle som är mina föräldrars polare. Det är rikigt roliga. Hel sköna människor.
Jag sa näligen när vi satt i bilen att idag kommer vi träffa Lena och Kolle. Trode inte mina päron. Men senare när vi kom in på Coop och gått några meter så träffade vi dom:)
Tyckte jag var lite häftigt. Ibland känner man på sig vissa saker. Sån är jag.  Har nog ärft lite från min kära farmor. Hon är otroligt synsk.  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0