Party med gammla lärare...

Vid 19;30 tiden träffade jag Ewa utanför Olearys. Vi började med att äta sen var det party hela natten lång:)
Kul att gå ut med personal från Karlsängskolan eftersom man själv haft många av lärarna.
De flesta partade på och framåt timmarna var de flesta ganska dragan. Det var då vissa av lärarna började berätta historier om när dom hade mig som elev.... Haha det var skoj.
Den nuvarande rektorn på Karlsängskolan heter Johan och han spelar i ett rockband som heter AD/DC.
Han och hans band spelade på Olearys och jag måste säga att Karlsängskolan har nog den häftigaste rektorn man kan ha.
Man kan inte tro att han är rektorn när han står där och sjunger AC/DC låtar, handbangar och dricker öl.
Men han är en grym rektor gör ett jätte bra jobb, som är hårdrockare på fritiden :)
Vid 24 tiden kom Jerker på att vi skulle gå till Harrys.
Så jag Ewa och han drog dit och skakade rumpa till det bitter end.
Det var skoj. Det är verkligen alla åldrar på Harrys, vilket jag tycker är skoj.
Så dena fredag kväll var verkligen annorlunda men skoj,
Det är inte varje dag man festar med gammla lärare.... hehe.


image60

Karlsängskolan rektor Johan Rapp och hans band AD/DC!!
Grymt häftigt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0