Party Helg !

Då var det söndag och man mår som man förtjänar. Men gud vad kul vi hade:)
Maten blev lyckad vi åt så mycket att vi inte orkade någon efterätt... haha.
 Sedan snyggade Tessan till oss alla. Tusen tack igen Tessan. Sedan tog vi många fina bilder men på något vänster så raderades alla mina kort i min telefon:(
Men de andra tog också kort så ska få deras bilder.
Väl inne på Klaras ägde vi dansgolvet:) En jobbarkompis till Kicki kom dit och partade med oss. Stefan heter han, väldigt trevlig och stark... ojoj
Det var en lyckad kväll förutom att alla kort i min telefon raderades, men men.
Tusen tack bitchar för en skojig kväll. Pussss på er;)

image50


Visst är vi snygga? Camilla, jag och Kicki...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0