Kom trea och näst sist....hmm

Bowlingen slutade med att storebror Fredrik segarde. Jocke kom tvåa. Jag och Jonathan fick lika många poäng ( helt otroligt) och snygga Tessan kom tyvärr sist:(
Eftersom Jonathan och jag fick lika många poäng så kom jag både trea och näst sist. Konstigt nog. Det var i alla fall väldigt roligt och kul att Fredik var med, förutom att han vann. Blir nog snart revasch! Skönt i alla fall att inte Jocke eller Jonathan vann. Haha.
Efter bowlingen drog vi till Max och käkade hamburagre mitt i natten typ. Käkade med andra ord två hanburgare på en och samma dag. Så nu blir det diet i en veckas tid. Nej så farlig är det nog inte, ska iväg om en stund och köra aerobic så då får man dansa av sig lite. Skönt!

Så här fin hade Tezzan gjort mig innför bowlingen. Älskar min nya gula klänning eller vad man nu säger. Fodral kanske?



Häftig frilla med inbakade flätor


Snygga poser.... eller?



Visste inte att man kunde ha stolek 50 på skor


Storebror Fredrik in action


Snygga brorsorna Jocke och Jonathan

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ja jävlar vilken kul kväll det var! :D
Och jag vart så nöjd med styleingen. Jävla snygg du vart! ;) Fina bilderna vart!

2008-04-13 @ 17:37:16
URL: http://idatessan.blogg.se
Postat av: dookie

satan vilken snygg frisyr :D man kanske skulle släppa lös tessan på hel-makeover med hårfärgning och klippning med! fast inte du med ditt långa, fina hår, humf!

2008-04-14 @ 01:25:41
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0