Immunförsvar.....

Jag har seriöst börjat funderat över om jag har något immunförsvar? Kan det vara så att man inte har det???
Jag hade influensan för 2 veckor sedan och är nu förkyld igen. Det är ju typiskt. Det tråkigaste är att man inte kan träna. Eller ja man bör ju inte i alla fall.
Men igår var jag och Tezzan på gymmet. Det var rikigt skoj alltid lika skoj att träna med Tezzan:) Men jobbigt.
Man märker direkt när om man inte är riktigt kry.
Idag skulle jag vilja gå i väg till boxningen men jag bör nog inte det. Så jag får nog vara hemma och mysa istället.
 I måndags var jag på ett pass som heter muskelmix. Inte direkt jobbigt men gud vilken träningesverk jag fick rumpan hade det i två dagar efter. I och för sig är det ju bra, då får jag en snyggare rumpa:)


                                           
          image23

Kommentarer
Postat av: Jonte |

Stackars dej att du inte kan träna. en snyggare rumpa är alltid bra !

2008-04-10 @ 17:13:10
URL: http://Bandet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0