Helgen i stora drag

I fredags kväll drog jag, Jocke, Jonathan och Tessan in till Örebro. Först var vi till Ikea en sväng, alltid lika roligt. Sen käkade vi pizza. Sedan var det dags för bio premiär. Vi såg Superhero Movie. Den hade sina roliga stunder, men jag trode den skule vara bättre.




image21


Det var underbart skönt med sovmorgon på lördagen. Men när vi till slut tog oss ur sängen så åkte vi ner på stan. Först var vi förbi bytardagarna men hittade inget. Sedan åkte vi till bolaget och där införskaffade vi oss dryck till kvällen. Jag var oxå och kikade på skor men hittade inga. Skulle vilja ha ett par nya vårskor nu det börjar bli varm ute. När vi sen skulle åka hem, träffade vi min syster yster Susanne. Hon tyckte vi skulle komma förbi hennes och Håkans nya hus som dom håller på att flytta in i. Så då drog vi dit och hjälpte till lite. Jag drog tapeter med syrran medans Jocke hjälpte kararna att ta ut en stor tank ur källaren. Gud vad deras hur kommer bli fint när det blir klart.
Senare på eftermiddagen kom Jonathan och Tessan hem till oss. Vi förfestade och Tessan hjälpte mig med sminkningen och håret. Åhh gud vad snygg jag blev:) Tusen tack Tessan;) Jag blir alltid så snygg när hon fixar mig. Love you.  När vi var klara tog vi racer volvon och drog till Kopparberg. Vi förfesade hema hos storebror Fredik. Det var trevlig. Man träffar inte honom så ofta. Sedan drog vi alla till Bångbrofolkan där det vankades party. Det var väl så där. Inte så mycket folk men ganska bra musik i mellan åt. Så det blev allt lite moves på dansgolvet. När vi hade skakat rumpan klart tog Jonathan och styrde volvon tillbaka till Nora.
Igår söndags tog vi återigen en skön sovmorgon. Sedan städade vi nästan hela dagen. Men på kvällen var jag och Kicki på aerobis. Gud vad kul det var. Jag älskar att träna med Kicki. Hon är så himmla rolig, häftig och snygg. Med andra ord en 10 poängare:) Sen var det bara hem och sova. Jag började nämligen jobba kl.6 i morse.

Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag tyckte helgen var hur kul som helst! :D
P.s du är alltid snygg ;)

2008-04-07 @ 18:55:18
URL: http://idatessan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0