Handlat och klart inför lördagen. Träning och Träning!

Nu är det mesta handlat och klart inför lördagens fest! Gud vad kul vi kommer att ha, jag och mina foxy polare!
Jag vill inte skriva vad jag ska bjuda på eftersom mina polare brukar titta här i min blogg, och jag vill att det ska bli lite som en överaskning. Men jag kan säga att jag ser fram emot käket! Mums:)
I vanliga fall brukar jag boxas på torsdgar men idag åkte jag in till Örebro och handalde istället.
Men vad gör det när man tränade två gånger i går.
Först var jag och Tessan på gymet i ca en timme. Kul att träffa Tessan och träna, men jobbigt.... Usch.
Senare på kvällen var jag och Kiki på ett träningspass som heter 50/50. Då kör man halva tiden kondition och andra halvan styrka. Gud vad kul det var. Alltid lika kul att träna med Kiki man skrattar hela tiden, och så är hon ungefär lika puckad som jag... haha
Så imorgon blir det jobba sedan hem förbereda inför lördagen och kanske färga håret om jag orkar.
Jag längtar till lördag!!!

image49
En bild från gymet här i Nora. Kanske inte världens största men det duger bra.
OBS Hela gymet är ej med på bilden.




Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Träning är aldrig fel :)

2008-04-17 @ 22:07:19
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: K A N D I <3<3

Tävling, tävling - täääävling! Vinn en presentkort från Make Up-store.
Först till 300 vinner :)

http://kandismode.blogg.se/1208424967_tvling_make_upkurs_pr.html

2008-04-17 @ 22:07:47
URL: http://KANDIsmode.blogg.se
Postat av: Anonym

najs gym ! =)

2008-04-17 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0