Grattis Moa 10 år!

Idag fyller syrrans dotter Moa 10 år så när jag kom hem från jobbet blev det en snabb dusch sedan trampa jag iväg  till kalaset.
Alla var där. Mor, far, farmor och min andra syrra och hennes familj. Eftersom jag inte äter fika bröd så åt jag kyckling och ris i stället:) Passade på att äta middag. Tack så mycket Sussie:)
Sussies sambo Håkan fyllde i helgen så vi firade han oxå. Av mig och Jocke fick han en skjorta som han tyckte var snygg. Hoppas bara den passar...
Moa fick oxå kläder av oss även en bok och en tavla till hennes nya rum.
Jag passade oxå på att leka lite med barnen. ( Mina Ögonstenar ) Alltid lika kul :)
Tänk om man fyllde 10 gud vad skönt. Inga bekymmer, mat på bodet varje dag och inga räkningar. Svårslaget!

image46
En nöjd 10åring


image45
Världens sötaste Rebeca leker med moster Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0