Girls just want to have fun!!

Nu är det bestämt! Jippi!!! På lördag blir det årets tjej fest!!
Jag, och mina otroligt sexiga polare Tezzan, Kicki och Camilla ska ha party!!  
Först blir det förfest in my place. Sedan ut på Klaras!!
Jag tänkte bjuda puddingarna på lite käk men vet ej än vad. Får fundera ut något bra under vackan. 
 Sedan kommer nog Tezzan att ha fullt upp:) Hon ska hjälpa oss alla att bli så där rikigt snygga:) Sminka, fixa hår osv. Bilder kommer att komma:)
Sedan ska vi ut och skaka rumpa. I LOVE IT!!!
Jag längtar ska bli så himla kul! 
Tezzan, Kicki och Camillia vill att ni ska veta att ni är underbra, snygga och helt fantastiska polare. Puss på er bitchar. Hehe



Detta är på Klaras på lördag, när jag och mina puddingar ska dit.
image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0