After-work på Olearys....

I morgon fredag ska först in till Örebro och schoppa med Ingrid. Kul att äntligen ses. Vi ses för sällan. Ingrid är en hel skön jobbar kompis, som jag träffar för sällan.
Vid tre tiden ska vi båda på möte med jobbet, mindre kul med skönt att prata igen lite saker.
Men sen när mötet är slut ska jag och Eva som är en annan jobbar kompis på after-work på Olearys i Örebro. Det ska bli kul. Äta god mat, dricka goda drinkar och umgås med trevligt folk. Det låter bra det, förutom att det är på sport baren... Men men det blir säkert skoj:)

image59

Kommentarer
Postat av: dookie

varför ska jag jobba på lördag för? jag vill ju också på after wooor. crap ;P

2008-04-24 @ 22:08:08
URL: http://dookie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0